Nicky Romero woest op Schiphol
04/12/2017
Nicky Romero is woest op Schiphol. De dj moest voor twee dagen parkeren maar liefst 175 euro betalen. En dat viel niet helemaal in goede aarde.
'Even serieus Schiphol. Wat zijn dit voor bedragen voor 49 uur parkeren… Begrijpen jullie wel dat jullie hier heel veel mensen serieus mee in de problemen brengen?', schrijft Nicky woest op zijn Twitter.
De dj laat weten dat het een verantwoordelijkheid van het publiek is om hier wat van te zeggen zodat het probleem opgelost kan worden. Schiphol heeft inmiddels laten weten dat Nicky en andere gedupeerden eenmalig een deel van het geld terugkrijgen.
Even serieus @Schiphol wat zijn dit voor bedragen voor 49 uur parkeren, waar komt 3 dagen vandaan? (49 uur) en op P2, want P1 was dicht? Begrijpen jullie wel dat jullie hier veel mensen serieus mee in de problemen brengen? #Asociaal pic.twitter.com/Cb1alSwOa2
— Nicky Romero (@nickyromero) December 4, 2017
Er zijn mensen die hierdoor gewoon hun maandlasten niet kunnen dragen en in de schulden komen, omdat Schiphol hier geld over wil verdienen, dit is iets waar de media best even over wat mag weten..
— Nicky Romero (@nickyromero) December 4, 2017
Sterker nog, je kunt voor minder geld heen en terug met de Taxi vanuit ongeveer bijna het hele land.
— Nicky Romero (@nickyromero) December 4, 2017
Het gaat hier niet om mij, maar wel om een hoop mensen die hierdoor in de problemen komen, ik vind het verantwoordelijkheid voor ons allemaal om hier wat van te zeggen.
— Nicky Romero (@nickyromero) December 4, 2017