×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

André Hazes-, René Froger- en Gerard Joling-reclames irritantste van 2018

André Hazes-, René Froger- en Gerard Joling-reclames irritantste van 2018
03.12.2018 -

André Hazes, Gerard Joling en René Froger zijn dit jaar de irritantste BN'ers in een reclame. Dat blijkt uit onderzoek van consumentenprogramma Radar, dat jaarlijks de Loden Leeuw uitreikt.


De drie genomineerden werden maandagavond bekendgemaakt. De spotjes waarin de drie zangers figureren, worden door het Nederlands publiek bloedirritant gevonden. Het gaat om commercials van Essent, Lidl en Eyelove.

De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 17 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Stemmen kan tot die dag op lodenleeuw.nl.

De prijzen worden sinds 2002 toegekend. De award werd de afgelopen jaren gewonnen door onder meer Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015).

Bron: © ANP, alle rechten voorbehouden

Reacties