×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Jon van Eerd is kwaad op Easyjet

30.07.2018 -

Jon van Eerd is niet te spreken over de service van luchtvaartmaatschappij easyJet. De musicalacteur uit via Facebook zijn ongenoegen over een vlucht die geannuleerd werd en hoe easyJet vervolgens met de passagiers omging.


In het relaas vertelt Van Eerd dat hij begin deze maand van plan was om vanuit Londen naar Marseille te vliegen. Na urenlang wachten werd de vlucht uiteindelijk geannuleerd. De passagiers werden naar gate 53 gestuurd en daar zouden ze hun vlucht om kunnen boeken. In plaats daarvan werden de mensen om de tuin geleid en stonden ze na het ophalen van de bagage opeens buiten het vliegveld.

'Dit is een aanklacht tegen het ongebreidelde schofterige gedrag van easyJet!' schrijft Van Eerd. 'Ze hebben die honderden mensen simpelweg het vliegveld uitgeloosd en aan hun lot overgelaten. Deur dicht en wegwezen. Ons probleem niet meer. Zoek het maar uit!'

Tot slot doet de 57-jarige acteur een oproep aan de luchtvaartmaatschappij. ;easyJet neem je verantwoordelijkheid! Dát het misloopt kunnen jullie niks aan doen. Maar hóe het misloopt wel!'

Bron: © ANP, alle rechten voorbehouden

Reacties