×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

DJ Khaled deelt afvalpoging op social media

DJ Khaled deelt afvalpoging op social media
03.01.2018 -

DJ Khaled is in zee gegaan met Weight Watchers. De hiphopartiest is de nieuwe social media-ambassadeur van het afvalmerk.


Op Instagram deelde de dj al zijn eerste ervaringen met het afvalprogramma. Voor hij daaraan begon, was hij al 9 kilo afgevallen, zo laat hij weten.

Bij de bekendmaking van de samenwerking vertelde DJ Khaled in een verklaring dat hij vooral wil afvallen voor zijn eenjarige zoontje Asahd: 'Mijn zoon is mijn grote liefde, mijn leven, en ik moet voor hem het beste uit mezelf halen'.


De muziekproducer neemt met zijn ambassadeurschap het stokje over van Oprah Winfrey. Zij kocht in 2015 een aandeel in het bedrijf en voerde gelijk zelf campagne voor het afvalprogramma. Volgens Bloomberg werden de aandelen van Weight Watchers daardoor 287 procent meer waard. Oprah zelf zou inmiddels zo'n 300 miljoen dollar (bijna 250 miljoen euro) aan haar investering in het bedrijf hebben verdiend.

Foto: © ANP, alle rechten voorbehouden

Reacties