Duits kledingmerk zoekt ruzie op Twitter met Barry Atsma

Het Duitse merk Heroin Kids zoekt ruzie met Barry Atsma. De acteur krijgt op Twitter van hen de volle laag nadat hij een reclame van het merk op social media plaatste en erbij zette dat hij dit 'stuitend' vond.

Op de poster is een erg dun meisje in ondergoed te zien. Ze kijkt niet helder uit haar ogen. Barry spotte de poster in Berlijn. 'WTF? Ben ik nou zo'n ouwe lul aan het worden ((sowieso natuurlijk) of snap ik de knipoog niet of is dit gewoon stuitend&abjecte marketing?!!', schreef de acteur bij een foto van de posters. 

LINDANieuws heeft contact gezocht met KaiserEngel, het bedrijf achter het merk. Zij zeggen dat ze het merk zijn dat ouders haten, dat ze niet begrepen hoeven worden en dat ze de genegeerde thema's als drugsgebruik om willen zetten in iets moois. Maar toch zijn ze niet zo blij met de media-aandacht door Barry zijn post. 

Vanuit Heroin Kids is namelijk vandaag een tweet gestuurd naar Barry. 'Hallo oude opa Barry – zeg maar dankjewel voor alle media-aandacht die je hebt gekregen door ons… wie ben je?', stuurden ze naar hem. Barry retweette eerst het bericht met erbij geschreven: 'Moet niet gekker worden', maar ging er daarna toch op in. 'Ik ben niet iemand die aandacht van de media tekort komt kan ik je vertellen en, nog belangrijker, vader van twee dochters. Ik hoop ooit opa te worden. En wie ben jij?', schreef hij terug. 

Daarop kreeg hij een wel heel brutaal antwoord. 'Ik kijk ernaar uit om een Heroin Kids shoot met je kleindochter te doen wanneer ze wat ouders is. Ik gok dat ze dat nodig gaat hebben om het tekort aan educatie op te vullen.' Deze tweet werd twee keer gestuurd, alleen de tweede keer schreef de maker shooting in plaats van shoot. Barry had een uitgebreid antwoord klaar. 'Je poging om mij uit de tent te lokken in je tweets is heel schattig. Maar ik heb nog steeds geen antwoord: wie ben je? En misschien is het een goed idee om aan je eigen educatie te werken voordat je een foto 'shoot' doet… niet 'shooting'. Ik lach me rot.' Daar heeft het kledingmerk nog geen antwoord op gegeven. 

 

WTF?Ben ik 'n ouwe lul aan 't worden (sowieso natuurlijk) of snap ik de knipoog niet of is dit gewoon stuitend&abjecte marketing?!!

Een foto die is geplaatst door Barry Atsma (@barry_atsma) op